Azi, am primit un mesaj de la Vodafone, în care mi se menţiona că pot să îmi schimb tipul de abonament şi extraopţiunile, online.

Îmi spuneau reaminteau chiar şi ce username am la ei.

Toate bune şi frumoase, însă când încerc să intru să mă loghez

îmi dau seama că nu mai ştiam parola. Şi deci, hai să îi dau un forgotten password. Îmi trimit ei un SMS cu noua parolă, mă autentific, şi când dau să îmi schimb parola, îmi zice că parola a expirat. Marfă nu? Am insistat cu un click în plus pe submit şi… stupoare! Eroare!

Dă la Vodafone. Bravo coae.

Într-un sfârşit îmi reamintesc parola. Intru, mă uit pe ici-pe-colea… şi ce să văz: dacă dădeam click pe informaţii suplimentare despre extraopţiuni sau abonamente, mă redirecţiona pe pagina principală.

Deci Vodafone, să-mi bag pula-n doamna măta. Sau în mă-sa lu ăla care te administrează. Aşa să ştii de la mine. Un site de tot căcatul şi cu nişte facilităţi de te pufneşte râsul. Mă lipsesc de voi. Şi în curând de serviciile voastre. Voi puteţi să organizaţi în continuare concerte cu George Michael şi Rolling Stones. Ficz la penis mă impresionează pe mine treburile astea. Eu vreau să meargă ceva cum trebuie, atunci când trebuie! Sau cer prea mult?