Ei bine, am ajuns acasa intr-un final. Tavi, te astept la o bere cand te hotarasti si tu sa parasesti „Costanta”. 🙂
Cateva lucruri ce am vazut si cateva ce nu am vazut prin Bucuresti.

Am vazut:

– Gagiul ala care statea rezemat de Hotel Horoscop cu o foaie A4 in brate. Pe foaie statea scris cu litere de o schioapa ceva de genul „Ma numesc Florin si duminica e ziua mea”. Abia dupa ce am mai trecut odata pe langa el mi-am dat seama ca duminica sunt Floriile! Deci la multi ani lui, la multi ani Florinului. Daca mesajul era scris in scopuri „comerciale”, il sfatuiesc sa sã ducã la muuncã bãi tatã!
– Roaba aia de piatra de râu aruncata pe trecerea de pietoni de la Unirii 1 (tot in fata la Horoscop). Cum pula mea sa vezi 20 de persoane ca stau la semafor si tu sa faci demareu pe pietrele alea ca cretinul (cacatule ce esti) cu renou’ tau.
– Ca tot n-au mai terminat treaba pe la Obor. Nici linia lu` 34, nici statia de metrou.
– Ca in aglomeratie intotdeauna exista oameni transpirati (sa nu intram in detalii tehnice).

Nu am vazut:

– Nici la Victoriei, nici la Unirii, unde tre’ sa votez ziua barbatului. Tarziu mi-am dat seama ca erau niste „corturi” puse la suprafata (atunci de ce pula mea ati mai scris Metrorex in paranteza? Las’ ca stiti voi unde…)
– Bere Azuga decat la 1l. E buna bai, si-i proaspata! 🙂
– Nici un film de „doamne-ajuta” in cele 4 luni de 2008. Ok, animatiile nu se pun. 🙂

Si cam atat, ma duc la o sedinta de brainstorming cu vreo cativa prieteni. Stiti bancu` ala nu? Daca nu, vi-l zic diseara. 🙂